Využite 25-ročné skúsenosti nášho servisu!

SERVIS KONTAKTUJTE PROSÍM VÝLUČNE TELEFONICKY NA 048 413 15 17

kontaktná osoba pre servis Peter Kubiš

Servisné zakázky prijímame a vydávame zásadne osobne na predajni.

Mnohoročná prax ukázala, že nie je možné zaslať bicykel na servis ani ho prevziať zo servisu špedičnou službou.

Vzhľadom na nevyhnutnosť obhliadky bicykla mechanikom a následnom nevyhnutnom jednoznačnom dohovore sa so zákazníkom na rozsahu a cene opráv odporúčame dovezenie bicykla osobne majiteľom, nie treťou osobou. Taktiež jeho vyzdvihnutie zo servisu je vhodné riešiť osobne-mechanik Vám vysvetlí prevedené práce a použité diely, prípadne odporučí ďaľší postup v budúcnosti.

Venujte prosím pozornosť niekoľkým základným radám ohľadom starostlivost o Váš bicykel:

-Po prejdení cca 50, max.100km, alebo pri prvých príznakoch problémov, najneskôr však do dvoch týždňov od nákupu sa dostavte na záručnú kontrolu k Vášmu predajcovi. Tento úkon musí byť potvrdený v záručnom liste, inak prípadné závady nebudú považované za záručné vady (podmienka výrobcu). Rovnako je nutné absolvovať nasledovné predpísané platené servisné prehliadky. Vzhľadom na to, že údržba moderného bicykla vyžaduje špeciálne náradia a prípravky, doporučujeme Vám zveriť ju nášmu servisu.

-V ŽIADNOM PRÍPADE NEPOUŽÍVAJTE K ČISTENIU BICYKLA TLAKOVÚ VODU!!! (tzv. wapku). Jej jediné použitie bude znamenať prienik vody do všetkých točivých častí, ich následnú koróziu a zničenie ložísk, celého orecha aj laniek v bowdenoch. /Pokiaľ vás predajca wapky uisťuje, že je určená aj k umývaniu bicykla, s dôverou sa so servisom bicykla obracajte na neho/

-Odporúčame Vám previesť predsezónnu prípravu bicykla po sezóne, NAJNESKÔR VŠAK DO POLOVICE FEBRUÁRA!!! Počítajte s veľkou sezónnosťou servisných prác - posledné zimné a prvé jarné týždne môžu pre Vás znamenať čakanie až 14 dní.