SERVIS KONTAKTUJTE PROSÍM VÝLUČNE TELEFONICKY NA 048 413 15 17
kontaktná osoba pre servis Ján Mihálik
Servisné zakázky prijímame a vydávame zásadne osobne na predajni.
Mnohoročná prax ukázala, že nie je možné zaslať bicykel na servis ani ho prevziať zo servisu špedičnou službou.
Vzhľadom na nevyhnutnosť obhliadky bicykla mechanikom a následnom nevyhnutnom jednoznačnom dohovore sa so zákazníkom na rozsahu a cene opráv odporúčame dovezenie bicykla osobne majiteľom, nie treťou osobou. Taktiež jeho vyzdvihnutie zo servisu je vhodné riešiť osobne-mechanik Vám vysvetlí prevedené práce a použité diely, prípadne odporučí ďalší postup v budúcnosti.
Venujte prosím pozornosť niekoľkým základným radám ohľadom starostlivosti o Váš bicykel:
-Prosím, najneskôr do dvoch týždňov od nákupu (alebo pri prvých príznakoch problémov) sa dostavte na záručnú kontrolu k Vášmu predajcovi. Tento úkon musí byť potvrdený v záručnom liste, inak prípadné závady nebudú považované za záručné vady (podmienka výrobcu). Rovnako je nutné absolvovať nasledovné predpísané platené servisné prehliadky. Vzhľadom na to, že údržba moderného bicykla vyžaduje špeciálne náradia a prípravky, doporučujeme Vám zveriť ju nášmu servisu.
-V ŽIADNOM PRÍPADE NEPOUŽÍVAJTE K ČISTENIU BICYKLA TLAKOVÚ VODU!!! (tzv. wapku). Jej jediné použitie bude znamenať prienik vody do všetkých točivých častí, ich následnú koróziu a zničenie ložísk, celého orecha aj laniek v bowdenoch. /Pokiaľ vás predajca wapky uisťuje, že je určená aj k umývaniu bicykla, s dôverou sa so servisom bicykla obracajte na neho/.
-Odporúčame Vám previesť predsezónnu prípravu bicykla po sezóne, NAJNESKÔR VŠAK DO KONCA JANUÁRA!!! Počítajte s veľkou sezónnosťou servisných prác - posledné zimné a prvé jarné týždne môžu pre Vás znamenať čakanie až 14 dní, bicykel sa ZÁSADNE NESERVISUJE S PRVÝMI LÚČMI JARNÉHO SLNKA!!!
Z kapacitných dôvodov od 1.12.2023 servisujeme len OBJEDNANÉ BICYKLE zakúpené NA NAŠEJ PREDAJNI (alebo na NAŠOM e-shope).